Στο 2ο Συνέδριο Energizing Greece με θέμα «Greece is the destination: We are the drivers» μίλησε η Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης, κα. Ολυμπία Αναστασοπούλου υπογραμμίζοντας ότι «τα μέχρι στιγμής δεδομένα υποδεικνύουν ότι και το 2023 ξεκίνησε με ιδιαίτερη δυναμική, ορμώμενη από τις περσινές καλές επιδόσεις. Ενδεικτικά, ήδη στις διεθνείς εκθέσεις που έχουν πραγματοποιηθεί τα μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό ήταν ικανοποιητικά, με αεροπορικές εταιρείες και tour operators να εκφράζουν ενδιαφέρον, και κάποιες μάλιστα εξ αυτών να προχωρούν στην ενίσχυση πτητικών προγραμμάτων και πακέτων διακοπών για τη χώρα μας.».
Επίσης, η Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης τόνισε ότι «οι προκλήσεις μπορεί να μην έχουν εκλείψει και να μην περιορίζονται πλέον στο πεδίο της δημόσιας υγείας, αλλά να περιλαμβάνουν και γεωπολιτικές αναταράξεις με σοβαρές προεκτάσεις στην παγκόσμια οικονομία, ωστόσο οι προοπτικές για το ελληνικό τουριστικό οικοσύστημα παραμένουν θετικές. Μέσα σε αυτό το τοπίο, αξίζει να επισημανθούν κάποιες διεθνείς τάσεις που έχει έρθει η ώρα να τις εκμεταλλευτούμε στο έπακρο: τουρισμός τρίτης ηλικίας, ιατρικός τουρισμός, ψηφιακοί νομάδες».
Επιπλέον, η κα. Ολυμπία Αναστασοπούλου σημείωσε ότι «ο ψηφιακός μετασχηματισμός της χώρας μέσω της καινοτομίας δεν αποτελεί μελλοντική συνθήκη – είναι η άμεση ανάγκη και προτεραιότητά μας. Τόσο η αειφορία του τουριστικού προϊόντος, όσο και η ενίσχυση της βιωσιμότητας του ελληνικού τουρισμού, στηρίζονται στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών».
Τέλος, η Γενικής Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης συμμετείχε ακολούθως στη συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με θέμα «Harness the power of ”T” (Technology, Telecommunication, Transition, Transformation, Thrivation in Tourism, Travel Transportations, Tours, Trips) όπου μεταξύ άλλων ανέφερε ότι μια εθνική πολιτική για τον τουρισμό επιβάλλεται εκ των πραγμάτων να συνδυάζει:
α) Υπηρεσίες και διαδικασίες, που σέβονται τον μοναδικό φυσικό πλούτο της χώρας και την τοπική ταυτότητα, καθ’ όλη τη διάρκεια της ταξιδιωτικής εμπειρίας.
β) Την προσέλκυση υπεύθυνων επισκεπτών σε σταθερά αυξανόμενο ρυθμό, συνυπολογίζοντας την φέρουσα ικανότητα των προορισμών.