Innovative instruments for the preservation and promotion of cultural heritage in the cross border area – Tourism-e
Το Υπουργείο Τουρισμού συμμετέχει ως δικαιούχος στο έργο με τίτλο «Innovative instruments for the preservation and promotion of cultural heritage in the cross border area» και ακρωνύμιο «Tourism-e» στο πλαίσιο του Προγράμματος Διασυνοριακής Συνεργασίας Interreg V-A Ελλάδα-Βουλγαρία 2014-2020.
Εταίροι
- Υπουργείο Τουρισμού Βουλγαρίας (Κύριος Εταίρος)
- Υπουργείο Τουρισμού Ελλάδας
- Πανεπιστήμιο South-West “Neofit Rilski”-Blagoevgrad
- Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης
- Δήμος του Sandanski
- Τουριστική Ιαματική Επιχείρηση Δήμου Αλεξανδρούπολης ΑΕ
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου 891.858,72 € και η διάρκεια υλοποίησης είναι 52 μήνες (7/2019 – 11/2023). Ο προϋπολογισμός του Υπουργείου Τουρισμού ανέρχεται σε 191.600,00€.
Σύντομη Περιγραφή
Θεματικός στόχος: «Διαφύλαξη και προστασία του περιβάλλοντος και προώθηση της αποδοτικότητας των πόρων».
Ειδικός στόχος 3 4 – “Αξιοποίηση της πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς της διασυνοριακής περιοχής για τουριστικούς λόγους”(To valorise CB area cultural and natural heritage for tourist purposes)
Γενικός στόχος του έργου είναι η βελτίωση της πρόσβασης σε πληροφορίες (ιστοσελίδες) που σχετίζονται με μνημεία πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς στη διασυνοριακή περιοχή Ελλάδας και Βουλγαρίας.
Ειδικός στόχος του έργου είναι η αύξηση του αναμενόμενου αριθμού επισκέψεων τουριστών σε τοποθεσίες πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς στη διασυνοριακή περιοχή μέσω καινοτόμων εργαλείων ΤΠΕ.
Στόχοι του έργου
- Βελτίωση της ελκυστικότητας της διασυνοριακής περιοχής μέσω της συνεργασίας των Κεντρικών Φορέων άσκησης τουριστικής πολιτικής των 2 χωρών
- Ενδυνάμωση της επιχειρηματικότητας και βελτίωση της ανταγωνιστικότητας
- Ενίσχυση των δεξιοτήτων για την διαχείριση, ανάδειξη και προώθηση των μνημείων πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς στη διασυνοριακή περιοχή Ελλάδας και Βουλγαρίας
- Αύξηση της τουριστικής κίνησης της περιοχής μέσω ανάπτυξης προηγμένων εργαλείων ΤΠΕ και διασύνδεσής τους με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα τοπικά χαρακτηριστικά
Παραδοτέα έργου
- Καμπάνια Ευαισθητοποίησης για το έργο, Εκδηλώσεις Δημοσιότητας, προωθητικό υλικό πληροφόρησης
- Ανάπτυξη κοινής στρατηγικής μάρκετινγκ για την τουριστική ανάπτυξη
- Δημιουργία ψηφιακού περιεχόμενου για προϊόντα και τουριστικές διαδρομές
- Εκπαίδευση και Κατάρτιση Επαγγελματιών Τουρισμού
- Μετάδοση γνώσεων και ανταλλαγή καλών πρακτικών
- Κοινή ανάπτυξη και πιλοτική δοκιμή των καινοτόμων τεχνικών στον τομέα της διατήρησης και προώθησης της πολιτιστικής κληρονομιάς, συμπεριλαμβανομένης της εκπαίδευσης
- Διαδικτυακή προώθηση των φυσικών και πολιτιστικών χαρακτηριστικών διασυνοριακής σημασίας
- Διασυνοριακές ανταλλαγές καλλιτεχνικών και αρχαιολογικών εκθέσεων
http://greece-bulgaria.eu/