Search
Close this search box.

5 απαντήσεις στο πρωτοσέλιδο της Εφημερίδας των Συντακτών

Περιγραφή

Διαβάσαμε με έκπληξη το σημερινό πρωτοσέλιδο της Εφημερίδας των Συντακτών περί μονοπωλίου στην τουριστική προβολή της χώρας.

Είναι κρίμα που ο ανώνυμος συντάκτης του άρθρου δεν επικοινώνησε μαζί μας γιατί θα είχε πάρει τις απαντήσεις στα ερωτήματα που με τόση αγωνία θέτει.

Απάντηση πρώτη. Η συνεργασία του ιδιωτικού τομέα με το Υπουργείο Τουρισμού, ιδιαίτερα σε θέματα προβολής και διαφήμισης της χώρας  αποτελούσε προεκλογική δέσμευση της κυβέρνησης της ΝΔ. Απόφαση που  υλοποιείται στην παρούσα φάση και αποτελεί πρακτική  που εφαρμόζεται με μεγάλη επιτυχία σε χώρες όπως η Γαλλία που ο φορέας προβολής της χώρας αποτελεί σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

-Απάντηση δεύτερη.  Η  συνεργασία Υπουργείου, ΕΟΤ, marketingGreece έχει ήδη δοκιμασθεί και έχει φέρει ως αποτέλεσμα  την πλατφόρμα #greecefromhome. Μια πλατφόρμα που χαίρει παγκόσμιας αναγνώρισης και εγκωμιαστικών σχολίων για την καινοτομία και την ανθρωποκεντρική της προσέγγιση.

-Απάντηση τρίτη. Δε δημιουργείται κανένα μονοπώλιο – όπως ανησυχεί η Εφ.ΣΥΝ- αφού η MarketingGreece συνεργάζεται με εταιρείες της τουριστικής αγοράς για την υλοποίηση και την προώθηση της τουριστικής προβολής.  Πρωτοβουλίες που έχει πάρει ως τώρα όπως το discovergreece δείχνουν πως καινοτομεί και λειτουργεί πάντα υπέρ της τουριστικής ανάπτυξης.

Επομένως δεν πρόκειται για διαφημιστική εταιρεία αλλά για οργανισμό προβολής της χώρας που συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες, όπως ακριβώς και ο ΕΟΤ.

–Απάντηση τέταρτη. Η εταιρεία – σε αντίθεση με όσα γράφει ο συγγραφέας του άρθρου – με βάση το καταστατικό της δεν είναι κερδοσκοπική.  Στηρίζεται σε δωρεές και συνεργασίες εταιρειών του τουριστικού κλάδου με σκοπό την προβολή προορισμών σε τοπικό κυρίως επίπεδο  με μόνο όφελος την προώθηση του τουρισμού και συνεπώς την ενίσχυση των τουριστικών επιχειρήσεων. 

 – Απάντηση Πέμπτη.

Και κάτι τελευταίο γιατί η μνήμη κάποιων είναι «κοντή». Θυμίζουμε

ότι δεν είναι η πρώτη φορά που η MarketingGreece συμπράττει με το Υπουργείο Τουρισμού.

Συνέβη 2 φορές επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.

Το καλοκαίρι του 2015 για την καμπάνια happeningnow και την άνοιξη του 2019 για το OhmyGreece, με πραγματικά εξαιρετικά αποτελέσματα.

Οι πρωτοφανείς συνθήκες που επικρατούν, επιβάλλουν τη δημιουργία ενός ενιαίου μηνύματος από το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, τον ιδιωτικό τομέα, τους ΟΤΑ, τις Περιφέρειες.

Η πρωτοβουλία αυτή υπηρετεί  τον σκοπό αυτό  και τίποτε άλλο. Υπηρετεί την ταχύτερη ανάκτηση του χαμένου εδάφους.

Αυτό εξάλλου επιβάλλει το αίσθημα ευθύνης μας απέναντι στους 700.000  εργαζόμενους και τις δεκάδες χιλιάδες επιχειρήσεις που εξαρτώνται από την επιτυχία της στρατηγικής μας για τον Τουρισμό.

Η επιτυχία αυτή χωρίζει για καθέναν από αυτούς την ανεργία από την πρόσληψη.

Σχετικά νέα

Δελτία Τύπου

H 5η Συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού

                                                                                           Τα ψηφιακά έργα που υλοποιούνται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και η  σύσταση και λειτουργία των Οργανισμών

Δελτία Τύπου

Η Όλ. Κεφαλογιάννη στη 12η Γενική συνέλευση του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος

Τις βασικές ρυθμίσεις για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις που περιλαμβάνονται στο νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Τουρισμού, τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Υπουργείου,

Scroll to Top