Alternative Tourism (ALTTOUR) / INTERREG IPA CBC GREECE-ALBANIA 2014-2020: Δημιουργία Προσαρμοσμένων Τουριστικών Πακέτων για τον Ιαματικό Τουρισμό # Development of Customized Tour Packages for healing springs tourism

Παραδοτέο 5.2.3. Δημιουργία Προσαρμοσμένων Τουριστικών Πακέτων για τον Ιαματικό Τουρισμό 

Στόχος του έργου ALTTOUR είναι η ανάδειξη και προώθηση των ιαματικών φυσικών πηγών στη διασυνοριακή περιοχή Ελλάδας-Αλβανίας. Πιο συγκεκριμένα, περιλαμβάνει την ανάπτυξη στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ καθώς και τεχνικές branding και επένδυσης στην ανάπτυξη δεξιοτήτων μέσω της εκπαίδευσης και της ανάπτυξης συνεργατικών σχημάτων  στα οποία θα συμμετέχουν όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη.  

Η μελέτη παρουσιάζει τέσσερα τουριστικά πακέτα προσαρμοσμένα στον προορισμό και  τέσσερα θεματικά πακέτα με στόχο την ανάδειξη των ιαματικών πηγών και των αξιόλογων ιστορικών, πολιτιστικών και φυσικών πόρων καθώς και της γαστρονομικής ταυτότητας της περιοχής, την αύξηση της τουριστικής επισκεψιμότητας και τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου. Τα πακέτα προέκυψαν από εκτεταμένη δευτερογενή έρευνα σε συνδυασμό με πρωτογενή έρευνα που περιλαμβάνει συνεντεύξεις με τοπικούς ενδιαφερόμενους φορείς. 


Deliverable 5.2.3. Development of Customized Tour Packages for healing springs tourism

The overall objective of the ALTTOUR project is to highlight and promote thermal natural springs in the cross-border area of Greece-Albania. More specifically, the project includes the development of a strategic marketing plan, as well as branding techniques and investment in skills development through the training and cooperation of all tourism stakeholders.

The document presents four customized destination-oriented and four thematic tour packages with the aim to highlight the healing springs as well as the remarkable historical, cultural and natural assets and gastronomical identity of the area, increase tourism visitation and expand the tourism period. The packages are the result of extensive desk research coupled with primary research methods that include interviews with local stakeholders. 

Scroll to Top