Alternative Tourism (ALTTOUR) / INTERREG IPA CBC GREECE-ALBANIA 2014-2020: Δημιουργία Στρατηγικής Branding – Ορισμός Κοινής Ταυτότητας # Branding-Common Identity Definition

Παραδοτέο 3.2.3. Δημιουργία Στρατηγικής Branding – Ορισμός Κοινής Ταυτότητας

Στόχος του έργου ALTTOUR είναι η ανάδειξη και προώθηση των ιαματικών φυσικών πηγών στη διασυνοριακή περιοχή Ελλάδας-Αλβανίας. Πιο συγκεκριμένα, περιλαμβάνει την ανάπτυξη στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ καθώς και τεχνικές branding και επένδυσης στην ανάπτυξη δεξιοτήτων μέσω της εκπαίδευσης και της ανάπτυξης συνεργατικών σχημάτων  στα οποία θα συμμετέχουν όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη.  

Η μελέτη παρουσιάζει τα αναγκαία βήματα για τη δημιουργία της στρατηγικής branding για το τουριστικό προϊόν με έμφαση στις ιαματικές πηγές της περιοχής ALTTOUR. Παρουσιάζει τις βασικές παραμέτρους και στόχους της στρατηγικής branding καθώς και εργαλεία για τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα της ενώ περιλαμβάνει τη διαδικασία ανάπτυξης της εικαστικής ταυτότητας του brand και την εφαρμογή του στο προωθητικό υλικό. 


Deliverable 3.2.3. Branding-Common Identity Definition 

The overall objective of the ALTTOUR project is to highlight and promote thermal natural springs in the cross-border area of Greece-Albania. More specifically, the project includes the development of a strategic marketing plan, as well as branding techniques and investment in skills development through the training and cooperation of all tourism stakeholders.

The study presents the necessary steps for the creation of a branding strategy for the healing springs tourism offering of the ALTTOUR region. The study sets out the basic parameters and goals of the branding strategy and instruments for its the long-term sustainability and includes the development process of the visual identity of the brand and its application to the communication material. 

Scroll to Top