Alternative Tourism (ALTTOUR) / INTERREG IPA CBC GREECE-ALBANIA 2014-2020: Τοπικά Σύμφωνα Ποιότητας και Πιλοτικές Δράσεις # Local quality pacts and pilot actions

Παραδοτέο 5.2.2. Τοπικά Σύμφωνα Ποιότητας και Πιλοτικές Δράσεις

Στόχος του έργου ALTTOUR είναι η ανάδειξη και προώθηση των ιαματικών φυσικών πηγών στη διασυνοριακή περιοχή Ελλάδας-Αλβανίας. Πιο συγκεκριμένα, περιλαμβάνει την ανάπτυξη στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ καθώς και τεχνικές branding και επένδυσης στην ανάπτυξη δεξιοτήτων μέσω της εκπαίδευσης και της ανάπτυξης συνεργατικών σχημάτων  στα οποία θα συμμετέχουν όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη.  

Το Υπουργείο Τουρισμού της Ελλάδας σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και Περιβάλλοντος της Αλβανίας και όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη εισάγουν το Τοπικό Σύμφωνο Ποιότητας (ΤΣΠ) του έργου ALTTOUR σε μία προσπάθεια να συνδέσουν τις ιαματικές πηγές και την τουριστική προσφορά με την τοπική οικονομία. Η  παρούσα μελέτη παρουσιάζει τις αρχές και τους στόχους της Τοπικής Συμφωνίας Ποιότητας του ALTTOUR, τους μηχανισμούς διοίκησης και εκπροσώπησης, τις αναγκαίες δράσεις ωρίμανσης και ανάπτυξης συνεργειών καθώς και τρόπους προώθησης του Συμφώνου. 


Deliverable 5.2.2. Local quality pacts and pilot actions

The overall objective of the ALTTOUR project is to highlight and promote thermal natural springs in the cross-border area of Greece-Albania. More specifically, the project includes the development of a strategic marketing plan, as well as branding techniques and investment in skills development through the training and cooperation of all tourism stakeholders.

The Greek Ministry of Tourism in cooperation with the Ministry of Tourism and Environment of Albania and all available relevant parties are introducing the Local Quality Pact of the ALTTOUR project to connect the springs and the tourist offering with the local economy. The present study sets out the principles and objectives of the ALTTOUR Local Quality Agreement, its governance and representation mechanism as well as necessary maturation and collaboration actions and ways to promote the agreement.  

Scroll to Top