Μάνος Κόνσολας: «Κάναμε πράξη τη λειτουργία της Σχολής Ξεναγών Θεσσαλονίκης»

Ο Υφυπουργός Τουρισμού, κ. Μάνος Κόνσολας, υπέγραψε σήμερα την απόφαση για την έναρξη του πρώτου εκπαιδευτικού έτους της Σχολής Ξεναγών Θεσσαλονίκης.

Η έναρξη των μαθημάτων θα γίνει στις 3 Φεβρουαρίου και η ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού έτους στις 30 Ιουνίου 2020.

Σε δήλωσή του, ο Μάνος Κόνσολας τόνισε:

«Η λειτουργία της Σχολής Ξεναγών Θεσσαλονίκης αποτελούσε πάγιο και διαχρονικό αίτημα, που έγινε πράξη με παρέμβαση και πρωτοβουλία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Τουρισμού, ξεπερνώντας όλα τα εμπόδια που υπήρχαν για τη λειτουργία της Σχολής Ξεναγών.

Σήμερα, υπογράψαμε επίσης και την έναρξη του εκπαιδευτικού έτους για τη δεύτερη σειρά εισαγωγής στη Σχολή Ξεναγών Αθήνας.

Στόχος μας στο Υπουργείο είναι η διεύρυνση των εκπαιδευτικών δομών και σε άλλες περιοχές με αυξημένο τουριστικό ενδιαφέρον καθώς και η αναβάθμισή τους που θα έρθει με ένα νόμο τομή για την τουριστική εκπαίδευση στη χώρα».

Σχετικά νέα

Δελτία Τύπου

Η Υφυπουργός Τουρισμού, Άννα Καραμανλή, στην τελετή απονομής βραβείων των Πανελλαδικών Μαθητικών Διαγωνισμών Ζωγραφικής του Τομέα Νεότητας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού

Στην τελετή απονομής βραβείων των Πανελλαδικών Μαθητικών Διαγωνισμών Ζωγραφικής που διοργάνωσε ο Τομέας Νεότητας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού συμμετείχε η

Δελτία Τύπου

Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη στην Σύρο- Επαφές με τουριστικούς φορείς και εγκαίνια έκθεσης

«Ο σύγχρονος ελληνικός πολιτισμός, τροφοδοτεί γόνιμα τη διεθνή απήχηση της χώρας μας. Είναι βασικό όχημα για την ποιοτική αναβάθμιση  της τουριστικής

Κύλιση στην κορυφή