Η Όλ. Κεφαλογιάννη για το σχέδιο marketing στον τουρισμό

H προσαρμογή στα νέα δεδομένα της τουριστικής προσφοράς και ζήτησης και βεβαίως η καινοτομία είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του σχεδιασμού του Υπουργείου Τουρισμού, τόνισε η υπουργός κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη στην πρώτη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του ΕΟΤ για το 2024.

Η υπουργός προσδιόρισε τους  γενικούς και ειδικούς στόχους της Στρατηγικής Προώθησης και Προβολής του Ελληνικού Τουριστικού Προϊόντος, τονίζοντας  την ανάγκη βελτίωσης της υψηλής ζήτησης για ελληνικούς προορισμούς,  με περαιτέρω αύξηση των ταξιδιωτικών εισπράξεων αλλά και της κατά κεφαλήν δαπάνης.       Καθοριστικό είναι, είπε η κυρία Κεφαλογιάννη, η  άμβλυνση της εποχικότητας μέσω και της προώθησης ενός διαφοροποιημένου προϊόντος και των μορφών τουρισμού που θα έχουν το χαρακτήρα της «μοναδικής και πολυθεματικής εμπειρίας».

Η υπουργός αναφέρθηκε ακόμη στο έργο που έχει ενταχθεί προς χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, που αφορά στον «Ψηφιακό Μετασχηματισμό του ΕΟΤ» επισημαίνοντας τη δημιουργία  Ψηφιακού Τουριστικού Χάρτη στον οποίο  θα παρουσιάζεται με λεπτομέρεια το τουριστικό προϊόν της χώρας και θα αποτυπώνονται τα ειδικά χαρακτηριστικά κάθε προορισμού.

Σχετικά νέα

Δελτία Τύπου

Όλγα Κεφαλογιάννη στην 5η Σύνοδο της Μικτής Επιτροπής Τουρισμού: “Ενίσχυση της τουριστικής συνεργασίας με την Τουρκία”

«Ο τουρισμός αποτέλεσε τον συνδετικό κρίκο της ελληνο-τουρκικής προσέγγισης και το όχημα που έφερε τους δύο λαούς μας εγγύτερα, συμβάλλοντας

Scroll to Top