Παραδοτέο 3.2.1. Ανάπτυξη κοινής στρατηγικής μάρκετινγκ για την τουριστική ανάπτυξη (Μέρος Α – Έρευνα, Μελέτη & Ανάλυση)
Γενικός στόχος του έργου TOURISM-e είναι η ενοποίηση πληροφοριών, προϊόντων και υπηρεσιών που συνδέονται με μνημεία πολιτικής κληρονομιάς από έργα που έχουν ήδη υλοποιηθεί στη διασυνοριακή περιοχή Ελλάδας-Βουλγαρίας μέσω της συνεργασίας των κεντρικών φορέων τουριστικής πολιτικής και της δημιουργίας μιας νέας κεντρικής πλατφόρμας.
Στόχος της μελέτης είναι η ανάπτυξη κοινής στρατηγικής μάρκετινγκ για τη διασυνοριακή περιοχή Ελλάδας-Βουλγαρίας. Περιλαμβάνει εννοιολογικό πλαίσιο για τη διαμόρφωση μάρκετινγκ προορισμού και ταυτότητας τόπου, παρουσίαση της διεθνούς εμπειρίας, πρωτοβουλιών και καλών πρακτικών, ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης στη διασυνοριακή περιοχή μεταξύ Ελλάδας και Βουλγαρίας, ανάλυση SWOT και αξιολόγηση των προγραμμάτων που ήδη έχουν εφαρμοστεί στην περιοχή κατά το παρελθόν. Επιπροσθέτως, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα έρευνας ερωτηματολογίου για την αξιολόγηση της πιθανότητας ανάπτυξης brand προορισμού στην περιοχή.
Deliverable 3.2.1. Development of a common marketing strategy for tourism development (Part A – Research, Study & Analysis)
The overall objective of the TOURISM-e project is to integrate information, products and services concerning sites related to the cultural heritage from projects that have already been implemented in the cross-border area of Greece and Bulgaria through cooperation between the central tourism policy bodies in the two countries and the creation of a new central platform.
The main purpose of the study is to develop a common marketing strategy for the cross-border area of Greece and Bulgaria. It includes a conceptual framework on marketing and place identity, international experience, initiatives and good practices, an analysis of the current situation in the cross-border region of Greece and Bulgaria, SWOT analysis and an evaluation of the programs implemented in the region in the past. It also includes the results of a questionnaire survey for evaluating the possibility of developing a destination brand in the area.