Θεαματικές επιδόσεις ρεκόρ κατέγραψαν οι αφίξεις Γερμανών τουριστών στην Ελλάδα το 2018σε εφαρμογή του στρατηγικού σχεδιασμού της Υπουργού Τουρισμού, κας Έλενας Κουντουρά, για τη γερμανική αγορά, πετυχαίνοντας αύξηση άνω του 18% για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Συνολικά περισσότεροι από 4,4 εκατομμύρια Γερμανοί επισκέπτες επέλεξαν την χώρα μας για τις διακοπές τους το 2018, με την Ελλάδα να αναδεικνύεται στο 2ο δημοφιλέστερο ευρωπαϊκό προορισμό Γερμανών τουριστών.
Η κα Κουντουρά συμμετέχει στην κορυφαία διεθνή έκθεση τουρισμού ITB στο Βερολίνο, με στόχο τη διατήρηση της θετικής δυναμικής του ελληνικού τουρισμού και το 2019. Οι εκπρόσωποι των κορυφαίων γερμανικών ταξιδιωτικών ομίλων και των αεροπορικών εταιρειών στις συναντήσεις τους με την Υπουργό επιβεβαίωσαν την ενίσχυση της τουριστικής ζήτησης για την Ελλάδα το 2019 μετά από δύο συνεχόμενες χρονιές (2017, 2018) πολύ υψηλής ανόδου άνω του 18%, στην οποία συνέβαλε η επιτυχημένη προώθηση νέων ελληνικών προορισμών και θεματικών τουριστικών προϊόντων, καθώς και η ενίσχυση της συνδεσιμότητας με νέες απευθείας πτήσεις από περισσότερα αεροδρόμια της Γερμανίας προς περισσότερα ελληνικά.
Εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την εξαιρετική συνεργασία που έχουν καθιερώσει με το Υπουργείο και τον ΕΟΤ και τόνισαν ότι με βάση τα πολύ θετικά αποτελέσματα του 2018, σχεδιάζουν επέκταση των τουριστικών προγραμμάτων τους για το 2019. Στις προγραμματισμένες συναντήσεις, συμμετείχε επίσης ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Κωνσταντίνος Τσέγας, η Διευθύντρια του Γραφείου Υπουργού και Αντιπρόεδρος του ΔΣ του ΕΟΤ, κα Αγγελική Χονδροματίδου, και η Προϊσταμένη του ΕΟΤ Γερμανίας, κα Βίκυ Στρούμπου.
Η Ελλάδα έχει ενισχυμένη φέτος παρουσία στην έκθεση του Βερολίνου με μεγαλύτερο περίπτερο 870 τ.μ. όπου φιλοξενούνται 81συνεκθέτες. Στο ελληνικό περίπτερο την πρώτη ημέρα της ITB πραγματοποιήθηκε ειδική εκδήλωση παρουσίασης για πρώτη φορά στη γερμανική αγορά του «Ελληνικού Πρωινού» του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ), στο πλαίσιο της στρατηγικής του Υπουργείου για την προώθηση της ελληνικής γαστρονομίας και ανάδειξη των ελληνικών προϊόντων.Στην εκδήλωση η κα Κουντουρά τόνισε ότι η προώθηση και προβολή διεθνώς της ελληνικής γαστρονομίας αποτελεί στρατηγική επιλογή, γιατί «οι επισκέπτες όταν δοκιμάζουν τις γεύσεις της Ελλάδας, μεταφέρουν την εμπειρία τους στο εξωτερικό και γίνονται πρεσβευτές της χώρας μας, διαφημίζοντας και προβάλλοντας τον προορισμό και τα προϊόντα του».
Λεζάντα 1 – Η Υπουργός Τουρισμού, κα Έλενα Κουντουρά, με τον CEO της Thomas Cook, κ. Peter Fankhauser στο ελληνικό περίπτερο στην διεθνή έκθεση τουρισμού του Βερολίνου, ITB.
Λεζάντα 2 – Η Υπουργός Τουρισμού, κα Έλενα Κουντουρά, με το Γενικό Γραμματέα Τουριστικής Πολιτικής & Ανάπυξης, κ.Γιώργο Τζιάλλα, τον Πρόεδρο του ΞΕΕ, κ. Αλέξανδρο Βασιλικό, και τον τ.Πρόεδρο του ΣΕΤΕ, κ. Ανδρέα Ανδρεάδη, στην ειδική εκδήλωση παρουσίασης για πρώτη φορά στη γερμανική αγορά του «Ελληνικού Πρωινού» του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος στο περίπτερο του ΕΟΤ την πρώτη ημέρα της ITB.