Β. Κικίλιας: Η Ελλάδα θα συνεχίσει να δέχεται επισκέπτες από τις Η.Π.Α. έως το τέλος της τουριστικής περιόδου

Ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«Η Ελλάδα θα συνεχίσει να δέχεται επισκέπτες από τις Η.Π.Α. έως το τέλος της τουριστικής περιόδου.

Πρόκειται για μια πολύ σημαντική αγορά, που δημιουργεί προστιθέμενη αξία στην οικονομία της χώρας.

Οι επισκέπτες και οι επαγγελματίες του τουρισμού στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και βεβαίως οι απόδημοι Έλληνες, έδειξαν και δείχνουν την αγάπη τους για την Ελλάδα και την εμπιστοσύνη τους στο ελληνικό τουριστικό προϊόν».

Σχετικά νέα

Δελτία Τύπου

Η Υφυπουργός Τουρισμού Άννα Καραμανλή στην Αργολίδα με κυβερνητικό κλιμάκιο-  Συναντήσεις με την αυτοδιοίκηση και τοπικούς φορείς για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής

Στο πλαίσιο της επίσκεψης κυβερνητικού κλιμακίου στην Αργολίδα, η Υφυπουργός Τουρισμού κα Άννα Καραμανλή, πραγματοποίησε σειρά επαφών και συναντήσεων με

Κύλιση στην κορυφή