Παραδοτέο 3.2.1. Ανάπτυξη κοινής στρατηγικής μάρκετινγκ για την τουριστική ανάπτυξη
Γενικός στόχος του έργου TOURISM-e είναι η ενοποίηση πληροφοριών, προϊόντων και υπηρεσιών που συνδέονται με μνημεία πολιτικής κληρονομιάς από έργα που έχουν ήδη υλοποιηθεί στη διασυνοριακή περιοχή Ελλάδας-Βουλγαρίας μέσω της συνεργασίας των κεντρικών φορέων τουριστικής πολιτικής και της δημιουργίας μιας νέας κεντρικής πλατφόρμας.
Στη μελέτη αποτυπώνεται ο σχεδιασμός και η εφαρμογή εκστρατείας ενημέρωσης με στόχο την προώθηση των δράσεων και παραδοτέων του έργου TOURISM-e. Πιο συγκεκριμένα, περιλαμβάνει σχεδιασμό στρατηγικής, ενέργειες τουριστικής προβολής και αναλυτικό πρόγραμμα τουριστικής προβολής, πιθανές αγορές, ομάδες στόχοι και τμήματα της αγοράς, αξιολόγηση των καναλιών προώθησης και υποστήριξης, οδηγίες για την ανάπτυξη συστήματος διαχείρισης προορισμών και υποστήριξης τους μέσω των νέων τεχνολογιών καθώς και χρονοδιάγραμμα εφαρμογής, προτεινόμενο προϋπολογισμό προγράμματος και οδηγό παρακολούθησης και αξιολόγησης των δράσεων που έχουν αναληφθεί και της εφαρμογής της στρατηγικής μάρκετινγκ.
Deliverable 3.2.1. Development of a common marketing strategy for tourism development (Part B – Preparation of marketing plan)
The overall objective of the TOURISM-e project is to integrate information, products and services concerning sites related to the cultural heritage from projects that have already been implemented in the cross-border area of Greece and Bulgaria through cooperation between the central tourism policy bodies in the two countries and the creation of a new central platform.
The study focuses on the design and implementation of a marketing plan to promote the actions and deliverables of the TOURISM-e project. More specifically, it includes a marketing strategy, actions for tourism promotion and a detailed program of tourism promotion, potential markets, targets and segment markets, an evaluation of promotion and support channels, instructions for the development of a destination management system and its support through new technologies as well as an implementation timetable, a proposed budget and a guide to monitor and evaluate the actions undertaken and the implementation of the marketing strategy.