ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ
ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΒΑΣΙΛΗ ΚΙΚΙΛΙΑ
ΣΤΟΝ ALPHA 98,9
ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ
ΤΑΚΗ ΧΑΤΖΗ
Οι ταξιδιώτες εμπιστεύονται την Ελλάδα ως ασφαλή προορισμό – 30%-50% αύξηση διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων για το 2022 σε σχέση με το 2019
Μετά από τις επισκέψεις μου και τις συμφωνίες στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις σε Παρίσι και Λονδίνο και πρόσφατα στη Σμύρνη, οι αεροπορικές εταιρείες αυξάνουν για το 2022 τις διαθέσιμες θέσεις τους προς ελληνικούς προορισμούς από 30% έως 50% σε σχέση με το 2019.
Επίσης, οι προκρατήσεις του Οκτωβρίου για το καλοκαίρι του 2022 ήταν 30% αυξημένες σε σχέση με τις κρατήσεις του Οκτωβρίου 2018 για το καλοκαίρι του 2019.
Η κρουαζιέρα παρουσιάζει σημαντική άνοδο και ειδικά στη Βόρεια Ελλάδα και στη Θεσσαλονίκη, που είναι ένα στοίχημα για εμάς, όπου σημειώνεται πάνω από 200% αύξηση από τις μεγάλες εταιρείες κρουαζιέρας.
Όλα αυτά μας γεμίζουν με ευθύνη και υποχρεώσεις, γιατί αισθανόμαστε ότι το καλοκαίρι φέτος θα είναι την άνοιξη. Άρα, από τον Μάρτιο πρέπει να είμαστε όλοι έτοιμοι, με οργανωμένες παραλίες, με παρεχόμενες υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στα ξενοδοχεία και τα καταλύματά μας. Συνεργαζόμαστε και με τους εμπορικούς Συλλόγους, καθώς το εμπόριο είναι άμεσα συνυφασμένο με τον τουρισμό και οι τουριστικές περιοχές έχουν αυξημένη εμπορική δραστηριότητα.
Πάνω από 10 δις ευρώ τα έσοδα του 2021
Το Υπουργείο Τουρισμού είναι οικονομικό, αναπτυξιακό, είναι ένα Υπουργείο δημιουργίας θέσεων εργασίας.
Η πρώτη προτεραιότητα ενός ταξιδιώτη για να βιώσει μια ταξιδιωτική εμπειρία ήταν και είναι η ασφάλεια. Και ο τρόπος με τον οποίο, σε πολύ δύσκολες εποχές, χειριστήκαμε την πανδημία, έδωσε τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να εμπιστευτούν την Ελλάδα ως ασφαλή προορισμό, αυτό να ξαναμπραντάρει τη χώρα στο εξωτερικό και ακόμα και το φθινόπωρο να έχουμε τουρίστες και πολύ περισσότερα έσοδα από αυτά που είχαν προβλεφθεί.
Συγκεκριμένα, οι αρχικές προβλέψεις ήταν 5-6 δις ευρώ για το 2021 και μετά τους πολύ καλούς μήνες που είχαμε και μετά το καλοκαίρι, ξεπερνάμε τα 10 δις και οδεύουμε για παραπάνω. Θα δούμε όταν θα υπολογίσουμε και το τελευταίο τρίμηνο του έτους.
Για πρώτη φορά καμπάνια για την ύπαιθρο και τον χειμερινό σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας
Για πρώτη φορά ο ΕΟΤ κάνει καμπάνια για την ύπαιθρο, για όλες τις Περιφέρειες της χώρας, για τους χειμερινούς προορισμούς. Το χρωστάμε σε αυτούς τους τόπους, οι οποίοι δεν διαφημίστηκαν ποτέ στο εξωτερικό όπως πρέπει. Να δώσουμε τη δυνατότητα στην απαράμιλλης ομορφιάς ύπαιθρο που έχουμε να γίνει γνωστή στους επισκέπτες μας, να έρθουν να περάσουν εξαιρετικά και να αφήσουν το συνάλλαγμά τους στη χώρα.