Search
Close this search box.

Alternative Tourism (ALTTOUR) / INTERREG IPA CBC GREECE-ALBANIA 2014-2020: Εκτίμηση Τοπικής Ανάλυσης-Συγκριτική Αξιολόγηση # Local analysis and comparative assessment

Παραδοτέο 3.2.2. Εκτίμηση Τοπικής Ανάλυσης-Συγκριτική Αξιολόγηση

Στόχος του έργου ALTTOUR είναι η ανάδειξη και προώθηση των ιαματικών φυσικών πηγών στη διασυνοριακή περιοχή Ελλάδας-Αλβανίας. Πιο συγκεκριμένα, περιλαμβάνει την ανάπτυξη στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ καθώς και τεχνικές branding και επένδυσης στην ανάπτυξη δεξιοτήτων μέσω της εκπαίδευσης και της ανάπτυξης συνεργατικών σχημάτων  στα οποία θα συμμετέχουν όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη.  

Πρωταρχικός στόχος της μελέτης είναι η αποτύπωση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της περιοχής με βάση τα μοναδικά της χαρακτηριστικά. Περιλαμβάνει καλές πρακτικές από ευρωπαϊκές χώρες και την Ιαπωνία, ανάλυση τάσεων και ανταγωνισμού, ανάλυση SWOT της περιοχής ALTTOUR καθώς και στρατηγική ανάπτυξης του ιαματικού τουρισμού (κοινό όραμα, στρατηγικοί στόχοι, μέτρα και ενδεικτικές δράσεις) για την περαιτέρω προώθηση της περιοχής.  


Deliverable 3.2.2. Local analysis and comparative assessment

The overall objective of the ALTTOUR project is to highlight and promote thermal natural springs in the cross-border area of Greece-Albania. More specifically, the project includes the development of a strategic marketing plan, as well as branding techniques and investment in skills development through the training and cooperation of all tourism stakeholders.

The primary goal of the study is to identify the comparative advantage of the region based on the area’s unique offerings. It includes good practices from European countries and Japan, competition and trend analysis, SWOT analysis of the ALTTOUR region as well as a development strategy for healing springs tourism (common vision, strategic goals, measures and indicative actions) for the further promotion of the region.  

Scroll to Top