Ανακοίνωση της παραίτησης της Γενικής Γραμματέα Τουρισμού Ευρυδίκης Κουρνέτα

Την παραίτησή της υπέβαλε η Γενική Γραμματέας Τουρισμού κα Ευρυδίκη Κουρνέτα.

Η Υπουργός Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά έκανε δεκτή την παραίτηση και ευχαρίστησε την κα Κουρνέτα για την συνεργασία και τη συμβολή της στην υλοποίηση της στρατηγικής του Υπουργείου Τουρισμού. 

Σχετικά νέα

Δελτία Τύπου

Μνημόνιο Συνεργασίας για τη λειτουργία του Κέντρου Έρευνας και Παρακολούθησης Παράκτιου και Θαλάσσιου Τουρισμού, και παρέμβαση της Υπουργού Τουρισμού στην 126η Σύνοδο στο Τολέδο

Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) για τη λειτουργία του Κέντρου Έρευνας και Παρακολούθησης Παράκτιου και Θαλάσσιου Τουρισμού της Ανατολικής Μεσογείου υπέγραψαν η

Κύλιση στην κορυφή