Search
Close this search box.

Δήλωση Γενικής Γραμματέα Τουρισμού κας Ευρυδίκης Κουρνέτα σε απάντηση ανυπόστατου άρθρου για την ΑΣΤΕΡ

Με αφορμή άρθρο-καταγγελία που φιλοξενήθηκε στην εφημερίδα Ροδιακή με τίτλο «Τίτλοι Τέλους στην Α.Σ.ΤΕ Ρόδου» και που αναπαρήχθη σε τοπικά ΜΜΕ, η Γενική Γραμματέας Τουρισμού του Υπουργείου Τουρισμού κα Ευρυδίκη Κουρνέτα, αναφέρει τα εξής:


«Πρόκειται για κείμενο με ανυπόστατες και ψευδείς καταγγελίες που επιχειρεί να δημιουργήσει λανθασμένες και παραπλανητικές εντυπώσεις για το μέλλον της Σχολής.

Η Γενική Γραμματεία Τουρισμού του Υπουργείου Τουρισμού έχει αναλάβει και επεξεργάζεται την τελική και ολοκληρωμένη πρόταση  για την αναβάθμιση της δημόσιας τουριστικής εκπαίδευσης, που είχε εγκαταλειφθεί στο παρελθόν από τις αποφάσεις των προηγουμένων κυβερνήσεων. 
Από την πλευρά μας  σχεδιάζουμε την  αναβάθμιση της σχολής  ΑΣΤΕΡ της ΑΣΤΕΚ και  των 8 δημοσίων ΙΕΚ Τουρισμού καθώς και την επαναλειτουργία της Σχολής Ξεναγών και ήδη επεξεργαζόμαστε την τελική νομοθετική ρύθμιση.

Η τουριστική εκπαίδευση αποτελεί για το Υπουργείο Τουρισμού  τομέα υψηλής προτεραιότητας.

Στόχος μας είναι να  ενισχύσουμε την ποιότητα του εθνικού τουριστικού μας προϊόντος και των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών, και δίνουμε  έμφαση στην κατάρτιση του ανθρωπίνου δυναμικού σε έναν τόσο σημαντικό κλάδο,  που συνεισφέρει καθοριστικά στην ελληνική οικονομία και που στηρίζει τις  τοπικές κοινωνίες».

Σχετικά νέα

Δελτία Τύπου

Εκδήλωση με αφορμή την έναρξη του 7ου κύκλου του προγράμματος CAPSULE T ACCELERATOR

«Η  οικοδόμηση ενός καινοτόμου οικοσυστήματος στον τουριστικό κλάδο, μέσω της προσφοράς ευκαιριών ανάπτυξης νεοφυών τεχνολογικών επιχειρήσεων, βρίσκεται σε απόλυτη ευθυγράμμιση

Ανακοινώσεις

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΞΕΝΑΓΩΝ ΑΘΗΝΑΣ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΡΟΔΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ 2024-2026

– ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΞΕΝΑΓΩΝ Οι υποψήφιοι προκειμένου να συμμετάσχουν στην διαδικασία επιλογής υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής από 06.09.2024 μέχρι

Scroll to Top