Δήλωση του Υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη : ” Πρόεδρος του ΕΟΤ αναλαμβάνει η Άντζελα Γκερέκου, της οποίας η εμπειρία και οι γνώσεις πάνω σε θέματα τουρισμού θα συμβάλουν στην διαμόρφωση ενός σύγχρονου ΕΟΤ, προσαρμοσμένου στις νέες συνθήκες. Την καλωσορίζουμε και της ευχόμαστε καλή δύναμη.”

Δελτία Τύπου
Η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη στο Jet2 Strategic Partner Forum
«Η μακροχρόνια επιτυχία και η ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού χτίζονται μέσα από σταθερές συνεργασίες που δημιουργούν αξία για τις τοπικές
