Η Υφυπουργός Τουρισμού Άννα Καραμανλή στο Regional Growth Conference Ανατολική Μακεδονία & Θράκη

Η Υφυπουργός Τουρισμού Άννα Καραμανλή συμμετείχε στο Regional Growth Conference Ανατολική Μακεδονία & Θράκη που πραγματοποιήθηκε στην Κομοτηνή, τονίζοντας τον καθοριστικό ρόλο του τουρισμού ως μοχλού βιώσιμης περιφερειακής ανάπτυξης.

Η κα Καραμανλή, αφού παρουσίασε συνοπτικά τις σταθερά ανοδικές επιδόσεις του ελληνικού τουρισμού μέχρι σήμερα, αναφέρθηκε στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, υπογραμμίζοντας το γεγονός ότι, σύμφωνα με στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα θετικής τουριστικής δυναμικής, ενώ συνέχισε λέγοντας  ‘’… η περιοχή διαθέτει σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα… Η κομβική της θέση σε συνδυασμό με τον φυσικό και πολιτιστικό της πλούτο, ενισχύει την ελκυστικότητά της στις διεθνείς αγορές…’’

Στη συνέχεια, η Υφυπουργός αναφέρθηκε στην στρατηγική του Υπουργείου για βιώσιμη, ισόρροπη ανάπτυξη καθώς και στις παρεμβάσεις και τα στρατηγικά εργαλεία με τα οποία αυτή υλοποιείται. Αφού παρουσίασε αναλυτικά τις στοχευμένες παρεμβάσεις του Υπουργείου για την περιοχή, έκανε ειδική μνεία στο έργο Visit Rhodopes, στο πλαίσιο του Interreg Ελλάδας – Βουλγαρίας: ‘’…στόχος είναι η ανάδειξη της ορεινής περιοχής της Ροδόπης, μέσα από μία στοχευμένη branding καμπάνια και τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών, όπως τα ψηφιακά μέσα και η τεχνολογία drone…’’

Κλείνοντας η κα Καραμανλή τόνισε ‘’…θέλουμε περισσότερη τουριστική ανάπτυξη μα κυρίως θέλουμε ποιοτικότερη, βιώσιμη ανάπτυξη. Και την θέλουμε για κάθε Περιφέρεια, για κάθε προορισμό, για κάθε τοπική κοινωνία…’’

Σχετικά νέα

Δελτία Τύπου

Μνημόνιο Συνεργασίας για τη λειτουργία του Κέντρου Έρευνας και Παρακολούθησης Παράκτιου και Θαλάσσιου Τουρισμού, και παρέμβαση της Υπουργού Τουρισμού στην 126η Σύνοδο στο Τολέδο

Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) για τη λειτουργία του Κέντρου Έρευνας και Παρακολούθησης Παράκτιου και Θαλάσσιου Τουρισμού της Ανατολικής Μεσογείου υπέγραψαν η

Κύλιση στην κορυφή