«Η Υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη, μετείχε σήμερα σε τηλεδιάσκεψη Υπουργών και Υφυπουργών Τουρισμού της ΕΕ η οποία συγκλήθηκε με πρωτοβουλία της Υπουργού Γεωργίας, Περιφερειών και Τουρισμού της Αυστρίας, κας ElisabethKöstinger, με θέμα το ψηφιακό πράσινο πιστοποιητικό της ΕΕ. Στην παρέμβασή της, η Υφυπουργός επεσήμανε την ικανοποίηση της Ελλάδας για την υιοθέτηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή της πρότασης του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για ένα ευρωπαϊκό πιστοποιητικό εμβολιασμού, καθώς και την προτεραιότητα να διασφαλιστεί η επιτάχυνση των τεχνικών συζητήσεων και η μέγιστη διαλειτουργικότητά του εντός του χρονικού πλαισίου που η Επιτροπή έχει θέσει. Τόνισε τους υψηλούς και επιταχυνόμενους ρυθμούς εμβολιασμού στη χώρα μας, καθώς και τη προετοιμασία που γίνεται για τα πρωτόκολλα και τον αυξημένο αριθμό των τεστ. Αναφέρθηκε ακόμη στην επεξεργασία διμερών συμφωνιών με τρίτες χώρες με στόχο να διευκολυνθεί η μετακίνηση με τήρηση των γενικών όρων εισόδου και πρότεινε την ανταλλαγή καλών πρακτικών από την εφαρμογή των υγειονομικών πρωτοκόλλων στα κράτη μέλη».
Η Υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη, σε τηλεδιάσκεψη Υπουργών και Υφυπουργών Τουρισμού της ΕΕ
Σχετικά νέα

Δελτία Τύπου
Η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη στο Jet2 Strategic Partner Forum
«Η μακροχρόνια επιτυχία και η ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού χτίζονται μέσα από σταθερές συνεργασίες που δημιουργούν αξία για τις τοπικές
23 Ιουνίου 2026
