Search
Close this search box.

Ιάπωνες ταξιδιώτες και Ελλάδα: χαρακτηριστικά της αγοράς – Πρωτογενής ποιοτική έρευνα για την Ιαπωνία. Έκθεση αποτελεσμάτων

Η Ιαπωνία αποτελεί μία δυναμική αγορά εξερχόμενου τουρισμού που επιδεικνύει ιδιαίτερη αγάπη για την Ελλάδα. Με την ευκαιρία της ανακήρυξης του 2024 σε έτος Πολιτισμού και Τουρισμού Ελλάδας-Ιαπωνίας, η Διεύθυνση Έρευνας του Υπουργείου Τουρισμού πραγματοποίησε έρευνα, (πρωτογενή και δευτερογενή) με θέμα τα χαρακτηριστικά της Ιαπωνικής αγοράς.

Η μελέτη αναδεικνύει:

  • το προφίλ της αγοράς βάσει πρόσφατων μελετών από διεθνείς και ευρωπαϊκούς φορείς και σχετικής ακαδημαϊκής βιβλιογραφίας 
  • διαθέσιμα ποσοτικά δεδομένα για τα δημογραφικά χαρακτηριστικά και την οικονομία της χώρας, με ιδιαίτερη έμφαση στην τουριστική οικονομία (εισερχόμενος και εξερχόμενος τουρισμός).
  • τα αποτελέσματα σειράς συνεντεύξεων με πληροφορητές-κλειδιά (ιαπωνικά και ελληνικά τουριστικά γραφεία, ιαπωνικούς Tour και Land Operators, Ελληνική Πρεσβεία στην Ιαπωνία, ΕΟΤ, Ελληνο-ιαπωνικό Επιμελητήριο στην Ιαπωνία, Αεροπορική Εταιρία, ΑμΕΑ Σύμβουλος Προσβασιμότητας). Η έρευνα πραγματοποιήθηκε την περίοδο Οκτωβρίου – Νοεμβρίου 2023. Οι πληροφορητές παρείχαν σημαντικές πληροφορίες αναφορικά με:
    •  τα κίνητρα για την επιλογή της Ελλάδας ως προορισμού,
    •  το προφίλ των Ιαπώνων ταξιδιωτών (ηλικίες και εισοδηματική κατηγορία επισκεπτών, τρόπος ταξιδιού, χρόνος πραγματοποίησης κράτησης, διάρκεια και περίοδος πραγματοποίησης ταξιδιού, δαπάνες, δραστηριότητες κ.α.)
    •  τα κανάλια διανομής, προβολής και προώθησης,
    •  το ενδιαφέρον για συγκεκριμένες ειδικές μορφές τουρισμού και τις ανταγωνίστριες χώρες,
    •  ποσοτικά στοιχεία και τάσεις για το 2023 και 2024, 
    • δυσχέρειες και προτεινόμενες δράσεις για προσέλκυση της αγοράς. 

Η μελέτη υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του Ετήσιου Σχεδίου Δράσης του Υπουργείου Τουρισμού για το 2023  (έργο 1.2.5.). 



Scroll to Top