Πρωτοβουλίες Κεφαλογιάννη για την αποκατάσταση του Αχιλλείου συγκροτήματος στην Κέρκυρα

Με πρωτοβουλία της Υπουργού Τουρισμού κας Όλγας Κεφαλογιάννη πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Υπερταμείου κο Γρηγόρη Δημητριάδη  και τη διευθύνουσα σύμβουλο της Εταιρείας Ακινήτων Δημοσίου κα. Ηρώ Χατζηγεωργίου, με στόχο να επισπευστεί η διαδικασία αποκατάστασης  του Αχιλλείου συγκροτήματος στην Κέρκυρα.

Συμφωνήθηκε όπως γίνουν άμεσα οι απαραίτητες ενέργειες, ώστε να πραγματοποιηθούν με εντατικούς ρυθμούς οι απαραίτητες εργασίες για τη βελτίωση του  εξωτερικού περιβάλλοντος χώρου  του Αχιλλείου και η  συνολική αποκατάσταση των κτιριακών εγκαταστάσεων,  ενώ παράλληλα, να παραμείνει επισκέψιμο για τους επισκέπτες το εμβληματικό  αυτό συγκρότημα που αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της νεότερης ελληνικής και ευρωπαϊκής ιστορίας και  ένα από τα γνωστότερα και δημοφιλέστερα ιστορικά αξιοθέατα της χώρας.

Σχετικά νέα

Δελτία Τύπου

Μνημόνιο Συνεργασίας για τη λειτουργία του Κέντρου Έρευνας και Παρακολούθησης Παράκτιου και Θαλάσσιου Τουρισμού, και παρέμβαση της Υπουργού Τουρισμού στην 126η Σύνοδο στο Τολέδο

Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) για τη λειτουργία του Κέντρου Έρευνας και Παρακολούθησης Παράκτιου και Θαλάσσιου Τουρισμού της Ανατολικής Μεσογείου υπέγραψαν η

Κύλιση στην κορυφή