Search
Close this search box.

Στη Ρόδο η Υφυπουργός Τουρισμού Έλενα Ράπτη με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και το κυβερνητικό κλιμάκιο για τις δράσεις και τις λύσεις μετά την πυρκαγιά.

Η Υφυπουργός Τουρισμού Έλενα Ράπτη βρέθηκε στο Επιμελητήριο Δωδεκανήσου με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, ένα μήνα μετά τη μεγάλη πυρκαγιά στη νότια Ρόδο, σε σύσκεψη με τους φορείς του νησιού για τις δράσεις αποκατάστασης των πληγεισών περιοχών.  Στο πλαίσιο της σύσκεψης έγινε ενημέρωση για τις λύσεις που έχουν δρομολογηθεί.

Τη σύσκεψη συντόνισε ο Υφυπουργός παρά των Πρωθυπουργώ Γιάννης Μπρατάκος, μαζί με τον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου Γιώργο Χατζημάρκο και τον δήμαρχο Ρόδου Αντώνη Καμπουράκη.

 Η Υφυπουργός Τουρισμού Έλενα Ράπτη συμμετείχε στο κλιμάκιο και τη σύσκεψη και παρουσίασε τον  τρόπο, τα μέτρα και το πλέγμα των δράσεων για την άμεση επανεκκίνηση του νησιού.

Αναφερόμενη στις πρωτοβουλίες και το έργο της ηγεσίας του Υπουργείου Τουρισμού, δήλωσε: «Λειτουργήσαμε με ταχύτητα και με προσαρμοστικό σχεδιασμό ώστε η Ρόδος, ως κορυφαίος ταξιδιωτικός προορισμός, να επανακάμψει άμεσα.Τα νούμερα για την τουριστική κίνηση είναι εξαιρετικά ενθαρρυντικά , η Ρόδος επανεκκινήθηκε και βρήκε τους ρυθμούς της γρήγορα. Το συνολικό τουριστικό προϊόν προστατεύθηκε και μέσα από στοχευμένη καμπάνια που ενεργοποίησε το Υπουργείο Τουρισμού μαζί με τον ΕΟΤ το νησί ενίσχυσε τη φήμη του και συνεχίζουμε πιστοί στο στρατηγικό στόχο μας: τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου».    ΄

Η Έλενα Ράπτη παρουσίασε το  συγκροτημένο πρόγραμμα πρωτοβουλιών για την προώθηση της Ρόδου στο εξωτερικό, που περιλαμβάνει:

  1. Διοργάνωση ταξιδιών δημοσιογράφων, bloggers και διαμορφωτών κοινής γνώμης από το εξωτερικό στη Ρόδο
  2. Επανεκκίνηση απο ΕΟΤ  των προγραμμάτων συνδιαφήμισης με τους μεγάλους tour operators και αεροπορικές.
  3. Ενίσχυση της προβολής της Ρόδου  στις καμπάνιες συνδιαφήμισης και διαφήμισης που τρέχουν σε 18 χώρες του εξωτερικού απο τις υπηρεσίες του ΕΟΤ εξωτερικού.
  4. Σχέδιο μακροπρόθεσμης προβολής της Ρόδου σε βάθος χρόνου, με αξιολόγηση των στοιχείων που θα προκύψουν από την απόδοση των αγορών – στόχων με έμφαση στα ποιοτικά χαρακτηριστικά του νησιού, αλλά και τις δράσεις βιωσιμότητας που θα καταστήσουν τον προορισμό ένα παράδειγμα για όλη τη Μεσόγειο.

Η υφυπουργός Τουρισμού μιλώντας για το ΡΟΔΟΣ PASS, που είναι μέρος της ευρύτερης εργαλειοθήκης που έχει ενεργοποιήσει η κυβέρνηση,  κατόπιν  εξαγγελίας του ίδιου του Πρωθυπουργού, είπε:

«Στα τελικά στάδια της παραμετροποίησης του τρόπου που θα χορηγηθεί βρίσκεται η παροχή της μίας εβδομάδας δωρεάν διακοπών για να ολοκληρώσουν τις διακοπές τους στη Ρόδο όσοι αναγκάστηκαν να τις διακόψουν και το επιθυμούν.  Η φόρμουλα του εργαλείου μελετάται με ακρίβεια, ώστε να είναι δίκαιη, και  σε συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση, τους ξενοδόχους και τους tour oprerators,  να στηριχθεί η οικονομία και η κοινωνία της Ρόδου».

Σχετικά νέα

Δελτία Τύπου

“Rodos Week” platform officially launched

The “Rodos Week” platform is now active on vouchers.gov.gr. – The phase of applications and voucher issuance for registered beneficiaries

Scroll to Top