Συνάντηση Ολυμπίας Αναστασοπούλου με την Πρέσβη της Σλοβακίας

Η Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης, κ. Ολυμπία Αναστασοπούλου, είχε μια εποικοδομητική και στοχευμένη συνάντηση με την Πρέσβη της Σλοβακίας στην Ελλάδα, κ. Iveta Hricova, με την οποία διερευνήθηκαν οι τρόποι της περαιτέρω ενίσχυσης της συνεργασίας των δύο χωρών στον τομέα του τουρισμού.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκε η ανταλλαγή καλών τουριστικών πρακτικών και ιδιαιτέρως η τεχνογνωσία της Σλοβακίας στον χειμερινό τουρισμό, όπως και στον τουρισμό υγείας και ευεξίας. Επιπροσθέτως, επισημάνθηκε ότι η Ελλάδα θα μπορούσε αντιστοίχως να αποτελέσει πηγή άντλησης καλών πρακτικών για την Σλοβακία όσον αφορά τον τουρισμό της θερινής περιόδου.

Τέλος, τέθηκαν οι βάσεις για το πλαίσιο συνεργασίας αναφορικά με την προαγωγή του τουρισμού, καθώς και τη σύσταση ενός action plan από το μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών.

Σχετικά νέα

Δελτία Τύπου

Η Υφυπουργός Τουρισμού Άννα Καραμανλή στην Αργολίδα με κυβερνητικό κλιμάκιο-  Συναντήσεις με την αυτοδιοίκηση και τοπικούς φορείς για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής

Στο πλαίσιο της επίσκεψης κυβερνητικού κλιμακίου στην Αργολίδα, η Υφυπουργός Τουρισμού κα Άννα Καραμανλή, πραγματοποίησε σειρά επαφών και συναντήσεων με

Κύλιση στην κορυφή