Συνάντηση της Υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά με το Δήμαρχο της Σίφνου κ. Α. Μπαμπούνη για την περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη, προώθηση και προβολή της Σίφνου

Η Υπουργός Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά συναντήθηκε στο Υπουργείο Τουρισμού  με το Δήμαρχο Σίφνου κ. Ανδρέα Μπαμπούνη.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε συνέχεια των επαφών της Υπουργού στο Αναπτυξιακό Συνέδριο των Κυκλάδων στις αρχές Ιουνίου.

Ο Δήμαρχος ενημέρωσε την Υπουργό για τις προτεραιότητες  στην τουριστική ανάπτυξη του προορισμού και το θαλάσσιο τουρισμό, όπως επίσης και για την αύξηση του τουρισμού το 2018. 

Επίσης συζητήθηκαν θέματα που σχετίζονται με το  τουριστικό προϊόν του νησιού, την ελκυστικότητα του προορισμού με έμφαση στις θεματικές μορφές τουρισμού,  και την προώθηση και προβολή του. 

Σχετικά νέα

Δελτία Τύπου

Μνημόνιο Συνεργασίας για τη λειτουργία του Κέντρου Έρευνας και Παρακολούθησης Παράκτιου και Θαλάσσιου Τουρισμού, και παρέμβαση της Υπουργού Τουρισμού στην 126η Σύνοδο στο Τολέδο

Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) για τη λειτουργία του Κέντρου Έρευνας και Παρακολούθησης Παράκτιου και Θαλάσσιου Τουρισμού της Ανατολικής Μεσογείου υπέγραψαν η

Κύλιση στην κορυφή