Συνάντηση της υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη με το Δήμαρχο Θεσσαλονίκης κ. Ι. Μπουτάρη

H τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης, ήταν το αντικείμενο συζήτησης σε συνάντηση που είχε σήμερα η υπουργός Τουρισμού κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη, με το Δήμαρχο Θεσσαλονίκης κ. Ι. Μπουτάρη, στο υπουργείο Τουρισμού.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην ανάπτυξη θεματικών ενοτήτων στον τουρισμό. O κ. Μπουτάρης διατύπωσε προτάσεις για την ανάπτυξη του οινοτουρισμού και αναφέρθηκε σε θέματα που έχουν σχέση με προωθούμενες διατάξεις του νέου τουριστικού νομοσχεδίου.

Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης σημείωσε παράλληλα τις δυνατότητες που έχει η Θεσσαλονίκη στον τομέα του τουρισμού πόλεων, τις προοπτικές που υπάρχουν και αναφέρθηκε στη σημασία  συντονισμού του έργου μεταξύ των υπηρεσιών.

Η κυρία Κεφαλογιάννη από την πλευρά της επανέλαβε ότι στις άμεσες προτεραιότητες της εφαρμοζόμενης τουριστικής πολιτικής είναι ο εμπλουτισμός του επιπέδου των προσφερόμενων υπηρεσιών, η ποιοτική βελτίωση και η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, μέσα από την ανάπτυξη των θεματικών ενοτήτων στον τουρισμό, ενώ τόνισε ότι πράγματι από τον καλύτερο συντονισμό εξαρτώνται πολλά για την περαιτέρω ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού.

Σχετικά νέα

Δελτία Τύπου

Η Υφυπουργός Τουρισμού, Άννα Καραμανλή, στην τελετή απονομής βραβείων των Πανελλαδικών Μαθητικών Διαγωνισμών Ζωγραφικής του Τομέα Νεότητας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού

Στην τελετή απονομής βραβείων των Πανελλαδικών Μαθητικών Διαγωνισμών Ζωγραφικής που διοργάνωσε ο Τομέας Νεότητας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού συμμετείχε η

Δελτία Τύπου

Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη στην Σύρο- Επαφές με τουριστικούς φορείς και εγκαίνια έκθεσης

«Ο σύγχρονος ελληνικός πολιτισμός, τροφοδοτεί γόνιμα τη διεθνή απήχηση της χώρας μας. Είναι βασικό όχημα για την ποιοτική αναβάθμιση  της τουριστικής

Κύλιση στην κορυφή