Search
Close this search box.

Το αναπτυξιακό σχέδιο για τον ελληνικό τουρισμό και τις νέες δράσεις για παγκόσ μια προβολή και προώθηση της Ελλάδας, ανακοίνωσε η Υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά.

Τον αναπτυξιακό σχεδιασμό του Υπουργείου Τουρισμού για τον ελληνικό τουρισμό τα επόμενα χρόνια και τις νέες στοχευμένες δράσεις του 2018 για την ακόμη πιο δυναμική παγκόσμια προβολή και προώθηση της Ελλάδας μέσω του ΕΟΤ, παρουσίασαν η Υπουργός Τουρισμού, κα Έλενα Κουντουρά, και ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Κωνσταντίνος Τσέγας, σε συνέντευξη τύπου.

Η Υπουργός αναφέρθηκε στις στρατηγικές αναπτυξιακές προτεραιότητες που έχει θέσει το Υπουργείο και εντάσσονται στο εθνικό αναπτυξιακό σχέδιο για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, οι οποίες περιλαμβάνουν άμεσα για την επόμενη διετία:

– Δράσεις υποστήριξης της επιχειρηματικότητας για  την περαιτέρω αύξηση της διαθεσιμότητας των κλινών και την βελτίωση της ποιότητάς τους (την τελευταία 3ετία προστέθηκαν 25.000 κλίνες 4 και 5 αστέρων σε όλη την Ελλάδα)
– Τη δημιουργία ενός συνολικού πλαισίου για την εξειδίκευση του τουριστικού τομέα στα θεματικά τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες, με  επιπλέον κίνητρα για την επιχειρηματικότητα, εξειδικευμένα προγράμματα κατάρτισης, και την επιδότηση για την ενίσχυση της δημιουργίας νέων εξειδικευμένων θέσεων εργασίας. Στο πλαίσιο αυτό ολοκληρώνεται το νέο θεσμικό πλαίσιο για τις ώριμες θεματικές τουριστικές δραστηριότητες, που εντάσσεται σε νομοσχέδιο και θα τεθεί άμεσα σε δημόσια διαβούλευση.
– Ο σχεδιασμός και υλοποίηση ειδικού προγράμματος «Τουριστικές Επιχειρήσεις Ανοικτές 365 ημέρες το χρόνο» για περιοχές τουριστικά ώριμες να το υποστηρίξουν. 
– Η δημιουργία ενός πιο ανταγωνιστικού πλαισίου  στην  προσέλκυση επενδύσεων μεταξύ άλλων  σε νέα ξενοδοχειακά συγκροτήματα, δίκτυα μαρίνων μεγάλου και μεσαίου μεγέθους, στην περαιτέρω ανάπτυξη  λιμανιών για προορισμό κρουαζιέρας,  στην ανάπτυξη του ιατρικού και του ιαματικού τουρισμού, θεματικών πάρκων  και στη δημιουργία τουριστικών χωριών για τη διαμονή των Ευρωπαίων Πολιτών και τη μεταφορά της φορολογικής τους έδρας στην Ελλάδα.
– Εξετάζεται η δυνατότητα  εφαρμογής ειδικών τουριστικών ζωνών για τουριστική ανάπτυξη 365 ημέρες το χρόνο με έμφαση στον ιατρικό τουρισμό, τον συνεδριακό, το γκολφ, την Τρίτη ηλικία κ.α.
– Ο σχεδιασμός και υλοποίηση ειδικών προγραμμάτων  για τη διασύνδεσής του τουρισμού με την αγροτική παραγωγή.
– Η ανάπτυξη σύγχρονου συστήματος δημόσιας τουριστικής εκπαίδευσης που να απαντά στις σύγχρονες ανάγκες της τουριστικής αγοράς.
– Η  ψηφιακή μετάβαση των υπηρεσιών του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ, της ηλεκτρονικής πύλης Visit Greece, και της τουριστικής εκπαίδευσης.

Αναφερόμενη στη  σημαντική  ενίσχυση των επιδόσεων του ελληνικού τουρισμού την τριετία 2015-2017 με  αύξηση κατά 25% του εισερχόμενου τουρισμού και ρεκόρ όλων των εποχών στα έσοδα και όλα τα τουριστικά μεγέθη, η κα Κουντουρά τόνισε ότι το 2018 έχει ξεκινήσει εξαιρετικά και θα είναι μία νέα χρονιά-ρεκόρ.  «Με  έξυπνη διαχείριση αξιοποιούμε στο μέγιστο βαθμό τα περιορισμένα- σε σχέση με τον ανταγωνισμό μας -διαφημιστικά κονδύλια του ΕΟΤ, για την παγκόσμια προβολή και προώθηση του ελληνικού τουρισμού. Και στοχεύουμε το 2018 να πετύχουμε μία εξίσου μεγάλη άνοδο» τόνισε.

Ο Γ.Γ. του ΕΟΤ κ. Τσέγας, ανέφερε: «Με τις στρατηγικές κατευθύνσεις που λάβαμε από το Υπουργείο και την Υπουργό Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά στην  εφαρμογή της  εθνικής και περιφερειακής τουριστικής πολιτικής με στόχο 365 ημέρες το χρόνο τουρισμό, ο ΕΟΤ ως ο αρμόδιος φορέας υλοποιεί  ένα πολύ δυναμικό, πολυεπίπεδο πρόγραμμα στην παγκόσμια προώθηση και προβολή και την εξωστρέφεια της Ελλάδας.  Το 2018 έχουμε ακόμη πιο δυναμικές και στοχευμένες δράσεις, ώστε η Ελλάδα να βρίσκεται, να ακούγεται, να προβάλλεται παντού και περισσότερο από ποτέ».

Συγκεκριμένα παρουσίασε τις εξής δράσεις για το 2018:

– Τη συμμετοχή του ΕΟΤ σε 45 Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις το 2018 και επιπλέον τη συμμετοχή στα  Ποσειδώνια και στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης. 
– Τη  συνδιαφήμιση συνολικά με 124 διεθνείς αλλά και εξειδικευμένους tour operators και αεροπορικές εταιρείες σε περισσότερες από 30  ξένες αγορές
Την έναρξη για πρώτη φορά συνδιαφήμισης στην Ινδία για την προώθηση των ταξιδίων για ζευγάρια, του γαμήλιου τουρισμού και για το γυναίκειο ταξιδιωτικό κοινό.
– Την άμεση έναρξη της  διαφημιστική προβολής σε κορυφαία διεθνή  online  και στα μεγαλύτερα ξένα και διεθνή  τηλεοπτικά δίκτυα όπως το CNN.
– Τη διοργάνωση του μεγαλύτερου ποτέ αριθμού ταξιδίων εξοικείωσης, πενταπλάσιο σε σχέση με το παρελθόν, περίπου 200 κατά μέσο όρο ανά έτος την τελευταία τριετία. Το 2018 έχουν προγραμματιστεί  μέχρι τον Ιούλιο, στο πρώτο μέρος του προγράμματος,  167 ταξίδια εξοικείωσης και στις 13 Περιφέρειες της χώρας, για σχεδόν 590  ξένους δημοσιογράφους, bloggers και εκπρόσωπους διεθνών ταξιδιωτικών ομίλων, από 27 συνολικά χώρες.

Η κα Κουντουρά και ο κ.Τσέγας  βράβευσαν τον σκηνοθέτη του βίντεο παραγωγής ΕΟΤ «Greece A 365 Day Destination» κ. Αντώνη Θεοχάρη Κιούκα και τον ευχαρίστησαν για τη συμβολή του στη  δημιουργία αυτής της πολύ επιτυχημένης ταινίας που  προβάλλει μοναδικά την  Ελλάδα και τον ελληνικό τουρισμό διεθνώς. To βίντεο του κ.Κιούκα έχει  αποσπάσει 6 διεθνείς διακρίσεις σε διάστημα δέκα μηνών:

– Ψηφίστηκε το κορυφαίο βίντεο τουριστικής προβολής ευρωπαϊκού προορισμού από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών
– το Χρυσό Βραβείο στο Τουριστικό Φεστιβάλ του Veliko Tarnovo της Βουλγαρίας
– το ειδικό βραβείο στο 6o Διεθνές Φεστιβάλ Τουριστικών Ταινιών στο Ζάγκρεμπ της Κροατίας
– το δεύτερο βραβείο παγκόσμιου προορισμού, και το πρώτο στην Ευρώπη, στο φεστιβάλ τουριστικών ταινιών του Βερολίνου Golden City Gate 2018.
– το Αργυρό Βραβείο  στο 11ο Φεστιβάλ Τουριστικών Ταινιών στη Ρίγα της Λετονίας
– Το αργυρό βραβείο  στο Διεθνές Αμερικανικό Φεστιβάλ US International Film & Video Festival στην Καλιφόρνια, την προηγούμενη εβδομάδα.

Συνολικά έχει σχεδιαστεί ειδική σειρά δράσεων για την προώθηση και προβολή του βίντεο «Greece A 365 Day Destination» που περιλαμβάνουν τη  μετάφρασή του σε 7 γλώσσες (Αραβικά Κινέζικα, Ρωσικά, Γερμανικά, Ιταλικά Ισπανικά και Σέρβικα), εκδοχές, εκδοχή  30 δευτερολέπτων του βίντεο για χρήση σε διεθνή κανάλια και προβολή του σε μακρινές (long-haul) πτήσεις αεροπορικών εταιρειών.

Σχετικά νέα

Scroll to Top