Search
Close this search box.

Το Υπουργείο Τουρισμού σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και τον ΕΟΤ υλοποιούν μια καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας για τη Ρόδο

Η δυναμική εξέλιξη της τουριστικής κίνησης στη Ρόδο, είναι η πρώτη προτεραιότητα του Υπουργείου Τουρισμού, σε διαρκή συνεργασία με τον ΕΟΤ, μετά και τη δοκιμασία που βίωσαν κάτοικοι και επισκέπτες στο νησί.

Η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη πραγματοποίησε τηλεδιάσκεψη με τον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου Γιώργο Χατζημάρκο, ο οποίος κατέβαλε προσωπικό αγώνα καθ’ όλη τη διάρκεια της κρίσης για την προστασία και την ασφάλεια της Ρόδου, καθώς και τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη. 

Kατά τη διάρκεια της, συμμετείχε και η διαφημιστική εταιρία Ogilvy, με την οποία θα δράσουν από κοινού για την παγκόσμια προβολή του νησιού της Δωδεκανήσου.

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών που έχουν εξαγγελθεί από το Υπουργείο Τουρισμού σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, η Ogilvy ετοιμάζει εντός των ημερών μια καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας με το μήνυμα «Rhodes, What you love is here» , μέσα από την οποία θα προβληθούν όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού. 

Η Ρόδος είναι ένας υπέροχος προορισμός, που μπορεί να χαρίσει μοναδικές αναμνήσεις και εικόνες, ικανές να αφήσουν το αποτύπωμά τους σε κάθε επισκέπτη. 

Σχετικά νέα

Δελτία Τύπου

Όλ. Κεφαλογιάννη στη Γενική Συνέλευση του ΣΕΤΕ: «Σχεδιάζουμε και υλοποιούμε πολιτικές και δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό των επόμενων δεκαετιών με γνώμονα το μέτρο και την ισορροπία»

‘‘Η Κυβέρνηση έχει θέσει τη μετάβαση σε μία νέα εποχή για τον ελληνικό Τουρισμό ως υψηλή προτεραιότητα. Δεν διαχειριζόμαστε απλώς

Scroll to Top