Β. Κικίλιας: Ο Τουρισμός πεδίο συνεργασίας Ελλάδας-Τουρκίας παρά τις δυσκολίες

                                           

                                   
«Ζούμε σε ευαίσθητους καιρούς και εποχές, κάποιες φορές δύσκολες, αλλά θα πρέπει να συμφωνήσουμε όλοι ότι ο τουρισμός, τα ταξίδια, είναι αυτό το πλαίσιο στο οποίο μπορούμε και θα μπορέσουμε να δουλέψουμε ακόμη καλύτερα και να συνεργαστούμε», τόνισε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας κατά την ομιλία του στο 9ο Ελληνοτουρκικό Φόρουμ για τον Τουρισμό και της 4ης Μικτής Επιτροπής Τουρισμού που διεξάγεται στη Σμύρνη.

O κ. Κικίλιας εξέφρασε την ιδιαίτερη ικανοποίησή του που μετά από 10 χρόνια πραγματοποιείται εκ νέου και μάλιστα με τρόπο εποικοδομητικό, η Σύνοδος της Μικτής Επιτροπής Τουρισμού.

Τόνισε ότι «δική μας επιδίωξη είναι να αυξήσουμε τις πόλεις και τα νησιά που θα συνδεθούν ακτοπλοϊκώς» και επισήμανε ότι «αν θα έπρεπε να ιεραρχήσω τις στοχεύσεις με βάση την πανδημία και με σεβασμό στα υγειονομικά πρωτόκολλα – όπου και οι δυο χώρες έχουν κάνει σημαντικά βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση ενισχύοντας τα εθνικά συστήματα υγείας τους – είναι να μειώσουμε τη γραφειοκρατία και να διευκολύνουμε το ταξίδι από την Τουρκία στην Ελλάδα και από την Ελλάδα στην Τουρκία».

«Οι επισκέπτες από την Τουρκία είναι καλοδεχούμενοι, ποιοτικοί τουρίστες, που επισκέπτονται κάθε χρόνο τα νησιά μας, την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και θέλουμε να ενισχύσουμε το τουριστικό ρεύμα από την Τουρκία», είπε χαρακτηριστικά.

Ο Υπουργός Τουρισμού έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην ελληνική αντιπροσωπεία που τον συνοδεύει, η οποία αποτελείται από «αξιωματούχους της ελληνικής Κυβέρνησης, εκπροσώπους του τουριστικού κλάδου, τεχνοκράτες, επαγγελματίες και στελέχη αεροπορικών εταιρειών, για να συνεργαστούν μαζί σας και να έχουμε ένα μετρήσιμο αποτέλεσμα».

Στο κλείσιμο της Συνόδου, ο Υπουργός Τουρισμού και ο Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού της Τουρκίας Mehmet Nuri Ersoy υπέγραψαν κοινή διακήρυξη συνεργασίας σε θέματα Τουρισμού μεταξύ των δύο χωρών.

Στην ελληνική αντιπροσωπεία συμμετέχουν ο Πρέσβης της Ελλάδας στην Τουρκία Μιχάλης Διάμεσης, η Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης Βίκυ Λοΐζου, ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας του Υπουργείου Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους, η Γενική Πρόξενος της Ελλάδας στη Σμύρνη Δέσποινα Μπαλκίζα, o Διευθύνων Σύμβουλος της Enterprise Greece Γιώργος Φιλιόπουλος, ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΞΕΕ) Αλέξανδρος Βασιλικός, ο Γενικός Γραμματέας του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) Γιώργος Βερνίκος, ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) Γρηγόρης Τάσιος, ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (FedHATTA) Λύσανδρος Τσιλίδης, η Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αιγαίου Χρυσή Βιτσιλάκη, επικεφαλής ομάδας Ελλήνων πανεπιστημιακών, στελέχη των Υπουργείων Εξωτερικών, Τουρισμού και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, καθώς και εκπρόσωποι ελληνικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον Τουρισμό.

Σχετικά νέα

Αποφάσεις

Απόφαση επί της από 05/02/2026 ενδικοφανούς προσφυγής, σύμφωνα με το άρθ. 25 του Ν.2690/1999, του δυνητικού Δικαιούχου «ΔΗΜΟΣ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ», κατά της Απόφασης Απόρριψης (ΑΔΑ: ΨΟΖΑ465ΧΘΟ-ΚΧΙ) με θέμα: «Απόφαση απόρριψης του Επενδυτικού Σχεδίου με τίτλο: «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΤΩΝ ΑΜΕΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ» (Κωδικός ΗΠΔΕ: 433/31-05-2024) του δικαιούχου «ΔΗΜΟΣ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ»

ΑΠΟΦΑΣΗ

Αποφάσεις

Εξέταση της από 05.02.2026 ένστασης του δικαιούχου: «ΔΗΜΟΣ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ», για το Επενδυτικό Σχέδιο με τίτλο «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΩΝ ΠΑΡΑΛΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ» (Κωδικός ΗΠΔΕ: 396/31-05-2024), που υποβλήθηκε στο πλαίσιο της δημόσιας πρόσκλησης για την σύμβαση Σ1 «Βελτίωση και Τροποποίηση της Προσβασιμότητας στις Ελληνικές Παραλίες», στο υποέργο SUB6: «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ»(Κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5157146) της Δράσης 16931 «Τουριστική Ανάπτυξη»

ΑΠΟΦΑΣΗ

Κύλιση στην κορυφή