Βασίλης Κικίλιας: «Νέος στόχος για τον τουρισμό η αγορά της Ινδίας»

Αθήνα, 4 Ιουνίου 2022

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Βασίλης Κικίλιας:

«Νέος στόχος για τον τουρισμό η αγορά της Ινδίας»

Αισιόδοξα είναι τα μηνύματα που έρχονται από μεγάλες τουριστικές αγορές.

Μετά τις ΗΠΑ, από όπου αναμένεται να ταξιδέψουν φέτος στην Ελλάδα με απευθείας πτήσεις 500.000 ταξιδιώτες, ιδιαίτερα μεγάλο είναι το ενδιαφέρον που εκδηλώνει και η Ινδία.

Αυτός ήταν και ο λόγος που μετά από παρέμβαση του Υπουργού Τουρισμού Βασίλη Κικίλια, ο Υπουργός Εξωτερικών Νίκος Δένδιας έδωσε εντολή να ενισχυθούν άμεσα με προσωπικό η Ελληνική Πρεσβεία στο Νέο Δελχί και το Προξενικό Γραφείο, προκειμένου να μπορέσουν να ανταποκριθούν στην κατακόρυφη αύξηση των αιτήσεων Ινδών πολιτών οι οποίοι θέλουν να μεταβούν στη χώρα μας για να περάσουν τις διακοπές τους.

Σημειώνεται ότι το άνοιγμα στην πολύ μεγάλη αγορά της Ινδίας αποτέλεσε έναν από τους βασικούς στόχους του Υπουργού Τουρισμού Βασίλη Κικίλια στο πλαίσιο της στρατηγικής για προσέλκυση high spenders ταξιδιωτών.

Οι Ινδοί τουρίστες κατατάσσονται στις πρώτες θέσεις παγκοσμίως, όσον αφορά τα χρήματα που ξοδεύουν στις διακοπές τους, ενώ φέτος η σχετική δαπάνη αναμένεται να αυξηθεί κατά 122% σε σχέση με το 2019. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού, οι Ινδοί όταν βρίσκονται στο εξωτερικό δαπανούν 4πλάσια χρήματα σε σύγκριση με τον μέσο Ιάπωνα και Κινέζο τουρίστα, 140% περισσότερα από τους Βρετανούς και 71% παραπάνω από τον Αμερικάνους.

Τα τουριστικά προϊόντα που προσελκύουν τους Ινδούς ταξιδιώτες στη χώρα μας είναι  ο  τουρισμός πολυτελείας και ο γαστρονομικός τουρισμός, ο πολιτιστικός και ο περιηγητικός, ο συνεδριακός, ο γαμήλιος καθώς και ο κινηματογραφικός τουρισμός.

Ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας δήλωσε:

«Η Ινδία είναι μια τεράστια τουριστική αγορά με πολλούς ταξιδιώτες να ενδιαφέρονται για εναλλακτικό και θεματικό τουρισμό. Στη στρατηγική που χαράξαμε και τώρα υλοποιούμε, επενδύσαμε πολύ σε αυτά τα είδη τουρισμού αφού τα οφέλη είναι πολλαπλά: Πρώτον προσελκύουμε high spenders ταξιδιώτες, δεύτερον επιμηκύνουμε την τουριστική μας περίοδο και τρίτον «φωτίζουμε» και άλλους, εναλλακτικούς προορισμούς της χώρας μας, οι οποίοι μέχρι σήμερα δεν ήταν ιδιαίτερα προβεβλημένοι. Με αυτόν τον τρόπο αισιοδοξούμε ότι θα πετύχουμε τον στόχο μας που είναι πάντα η ενίσχυση της μέσης ελληνικής οικογένειας σε όσο το δυνατόν περισσότερες περιοχές της χώρας».

Σχετικά νέα

Δελτία Τύπου

Βασίλης Κικίλιας: «Η συνεργασία μας με ΗΠΑ και Ισραήλ αποτυπώθηκε στην τουριστική άνοδο της Αθήνας»  

Για τις φετινές επιδόσεις του ελληνικού τουρισμού, τις συμφωνίες που έγιναν και αυτές που δρομολογούνται με στόχο την περαιτέρω αναβάθμιση αλλά και την επέκταση της

Δελτία Τύπου

Βασίλης Κικίλιας: «Πετύχαμε συμφωνία με 11 αεροπορικές εταιρείες για την ενίσχυση και την διατήρηση των πτήσεων από Νοέμβριο έως Μάρτιο»

Στο πλέγμα των παρεμβάσεων που υλοποιούνται για την ενίσχυση του χειμερινού τουρισμού, έτσι ώστε η Ελλάδα να υποδέχεται ταξιδιώτες και τους 12 μήνες του έτους,

Scroll to Top