Search
Close this search box.

Ξεκίνησε η διαδικασία κάλυψης των 914 θέσεων στα ΙΕΚ του Υπουργείου Τουρισμού – Για πρώτη φορά φέτος 470 εισακτέοι μέσω του Παράλληλου Μηχανογραφικού Δελτίου

Ξεκίνησε η διαδικασία κάλυψης των 914 θέσεων καταρτιζομένων στα 8 Ι.Ε.Κ. αρμοδιότητας του Υπουργείου Τουρισμού.

Με την εφαρμογή, για πρώτη φορά φέτος, του συστήματος υποβολής Παράλληλου Μηχανογραφικού Δελτίου για την εισαγωγή ενδιαφερομένων σπουδαστών στα Ι.Ε.Κ. του Υπουργείου Τουρισμού, 470 υποψήφιοι πέτυχαν την εισαγωγή τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Μ.Ο. απολυτηρίου των εισαγομένων με αυτή τη διαδικασία είναι 16,8, ενώ 82 είναι απόφοιτοι Επαγγελματικών Λυκείων, 2 Τεχνικών Λυκείων και 1 Πολυκλαδικού Λυκείου.

Οι επιτυχόντες καλούνται να υποβάλουν αίτηση εγγραφής στο Δημόσιο Ι.Ε.Κ. επιτυχίας τους, έως και την Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2021.

Για την κάλυψη των υπόλοιπων θέσεων, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση έως τις 15 Σεπτεμβρίου 2021, σε ειδικό σύνδεσμο στην ιστοσελίδα www.mintour.edu.gr, προκειμένου να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής.

Στην ίδια ιστοσελίδα είναι διαθέσιμες αναλυτικές πληροφορίες τόσο για την διαδικασία εγγραφής των επιτυχόντων μέσω του Παράλληλου Μηχανογραφικού Δελτίου, όσο για την υποβολή αιτήσεων των υποψηφίων των Δημοσίων Ι.Ε.Κ..

Η Υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Το Υπουργείο Τουρισμού μεριμνά έμπρακτα για την τουριστική επαγγελματική κατάρτιση, έχοντας ως πεποίθηση ότι η ποιοτική αναβάθμιση της ελληνικής τουριστικής εμπειρίας περνά μέσα από τον υψηλό επαγγελματισμό των ανθρώπων του ελληνικού τουρισμού.

Η καθιέρωση, για πρώτη χρονιά, του παράλληλου μηχανογραφικού και η συμπερίληψη σε αυτό των ΔΙΕΚ του Υπουργείου Τουρισμού με την εισαγωγή 470 σπουδαστών σε αυτά, αυξάνει την ορατότητα αλλά και την εμβέλεια των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών μονάδων, ώστε να μπορούν να συνεισφέρουν ακόμα περισσότερο στο μέλλον του ελληνικού τουρισμού, προσφέροντας υψηλές επαγγελματικές προοπτικές στους εργαζόμενους σε αυτόν τον εθνικής σημασίας κλάδο».

Σχετικά νέα

Scroll to Top