Το Υπουργείο Τουρισμού σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και τον ΕΟΤ υλοποιούν μια καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας για τη Ρόδο

Η δυναμική εξέλιξη της τουριστικής κίνησης στη Ρόδο, είναι η πρώτη προτεραιότητα του Υπουργείου Τουρισμού, σε διαρκή συνεργασία με τον ΕΟΤ, μετά και τη δοκιμασία που βίωσαν κάτοικοι και επισκέπτες στο νησί.

Η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη πραγματοποίησε τηλεδιάσκεψη με τον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου Γιώργο Χατζημάρκο, ο οποίος κατέβαλε προσωπικό αγώνα καθ’ όλη τη διάρκεια της κρίσης για την προστασία και την ασφάλεια της Ρόδου, καθώς και τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη. 

Kατά τη διάρκεια της, συμμετείχε και η διαφημιστική εταιρία Ogilvy, με την οποία θα δράσουν από κοινού για την παγκόσμια προβολή του νησιού της Δωδεκανήσου.

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών που έχουν εξαγγελθεί από το Υπουργείο Τουρισμού σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, η Ogilvy ετοιμάζει εντός των ημερών μια καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας με το μήνυμα «Rhodes, What you love is here» , μέσα από την οποία θα προβληθούν όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού. 

Η Ρόδος είναι ένας υπέροχος προορισμός, που μπορεί να χαρίσει μοναδικές αναμνήσεις και εικόνες, ικανές να αφήσουν το αποτύπωμά τους σε κάθε επισκέπτη. 

Σχετικά νέα

Δελτία Τύπου

Η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη στην παρουσίαση της πρότασης της ΔΕΗ για AI Giga Factory στην Δυτική Μακεδονία

Η Υπουργός Τουρισμού, κα Όλγα Κεφαλογιάννη, παραβρέθηκε στην παρουσίαση της πρότασης για τη δημιουργία μίας από τις μεγάλες ευρωπαϊκές υποδομές

Δελτία Τύπου

«NorthEviaPass 2025»: Οι πολίτες μπορούν να υποβάλουν από σήμερα αιτήσεις μέσω του vouchers.gov.gr – Στήριξη της τουριστικής δραστηριότητας της Βόρειας Εύβοιας

Κοινό Δελτίο Τύπου των Υπουργείων Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Εσωτερικών, Τουρισμού, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Μέσω

Κύλιση στην κορυφή