Search
Close this search box.

ALTTOUR

AlternativeTourismALTTOUR

Το Υπουργείο Τουρισμού συμμετείχε ως δικαιούχος στο έργο με τίτλο «Alternative Tourism» και ακρωνύμιο «ALTTOUR» στο πλαίσιο του Προγράμματος Διασυνοριακής Συνεργασίας Interreg IPA CBC Ελλάδα-Αλβανία 2014-2020.

Εταίροι

  • Υπουργείο Τουρισμού και Περιβάλλοντος Αλβανίας (Κύριος Εταίρος)
  • Υπουργείο Τουρισμού Ελλάδας
  • Σύνδεσμος Δήμων Ιαματικών Πηγών Ελλάδας
  • Sustainable Environment Albania (SEA)

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου 660.540,88 € και η διάρκεια υλοποίησης ήταν 39 μήνες (10/2019 – 8/2023). Ο προϋπολογισμός του Υπουργείου Τουρισμού ανέρχεται σε 154.845,40€.

Σύντομη Περιγραφή

Θεματικός στόχος: « 2.d.Προώθηση τουρισμού και πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς».

Ειδικός στόχος “2.1 Preserve cultural and natural resources as a prerequisite for tourism development of the cross border area”

Συνολικός στόχος του έργου είναι η ενίσχυση της βιωσιμότητας του ιαματικού τουρισμού με την ανάδειξη/προώθηση των ιαματικών φυσικών πηγών στη διασυνοριακή περιοχή Ελλάδας – Αλβανίας, κυρίως μέσω της ανάπτυξης στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ, συγκριτικής αξιολόγησης, τεχνικών branding και επένδυσης στην ανάπτυξη ικανοτήτων μέσω της εκπαίδευσης και συνεργασίας όλων των εμπλεκόμενων φορέων στον τουρισμό.

Στόχοι του έργου

  • Ο προσδιορισμός πλεονεκτημάτων και αδύνατων σημείων για την ανάπτυξη του ιαματικού τουρισμού στη διασυνοριακή περιοχή
  • Η ενίσχυση της βιωσιμότητας του ιαματικού τουρισμού στη διασυνοριακή περιοχή Ελλάδας-Αλβανίας
  • Η δημιουργία κοινής στρατηγικής branding μέσω στοχευμένων δράσεων μάρκετινγκ καθώς και πιλοτικών δράσεων
  • Η διεξαγωγή μελέτης συγκριτικής αξιολόγησης (benchmarking analysis) ανάμεσα στους κορυφαίους Ευρωπαϊκούς προορισμούς ιαματικών πηγών/spa και στις ιαματικές πηγές της διασυνοριακής περιοχής
  • Η δημιουργία εξατομικευμένων τουριστικών πακέτων ιαματικού τουρισμού
  • Η καθιέρωση Τοπικών Συμφώνων Ποιότητας καθώς και πιλοτικών δράσεων
  • Η δημιουργία Δικτύου νέων θεματικών μορφών τουρισμού όπως ο «Ιαματικός Τουρισμός»
  • Επένδυση στην ανάπτυξη ικανοτήτων μέσω της συνεργασίας όλων των εμπλεκόμενων φορέων στον Τουρισμό για την επίτευξη των κοινών τους στόχων.

Παραδοτέα έργου

  • Στρατηγικό σχέδιο Επικοινωνίας, Καμπάνια Ευαισθητοποίησης για το έργο, Εκδηλώσεις Δημοσιότητας, Δημιουργία προωθητικού υλικού πληροφόρησης, Στοχευμένες Δράσεις-Εκδηλώσεις, Τελικό Συνέδριο
  • Καταγραφή & αξιολόγηση ιαματικών πηγών στη διασυνοριακή περιοχή
  • Τοπική Ανάλυξη & Αξιολόγηση-Συγκριτική μελέτη, Δημιουργία Στρατηγικής Branding
  • Δράσεις εκπαίδευσης & ευαισθητοποίησης εμπλεκόμενων στον τουρισμό, e-seminars
  • Τουριστικός οδηγός άϋλης πολιτιστικής κληρονομιάς (έντυπος & application)
  • Τοπικά Σύμφωνα Ποιότητας
  • Εξατομικευμένα τουριστικά πακέτα για τον ιαματικό τουρισμό

https://greece-albania.eu/projects/alternative-tourism-alttour &

portal: https://alttour.eu

Scroll to Top