Search
Close this search box.

Καμπάνια «Plastic-Free Σαντορίνη»

Περιγραφή

Το Υπουργείο Τουρισμού πατά το κουμπί του πράσινου μετασχηματισμού και ξεκινά πρωτοβουλία προστασίας του περιβάλλοντος της Σαντορίνης, που παράλληλα συνιστά πρωτοβουλία προβολής του νησιού.

Η Σαντορίνη γίνεται η καρδιά μιας σπείρας περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης, που σταδιακά θα απλωθεί σε όλες τις Κυκλάδες και τα νησιά του Αιγαίου.

Πρόκειται για μία κοινή πρωτοβουλία του Υπουργού Τουρισμού, κ. Χάρη Θεοχάρη, του Δημάρχου Σαντορίνης, κ. Αντώνη Σιγάλα και του Προέδρου της Διοίκησης της Lidl Ελλάς, κ. Ιακώβου Ανδρεανίδη, που έχει ως στόχο την ανακήρυξη της Σαντορίνης ως ενός νησιού με ιδιαίτερες περιβαλλοντικές ευαισθησίες, αλλά και διαχρονικό συμβολισμό. Η Σαντορίνη γίνεται «Το Πρώτο Νησί στις Κυκλάδες (στο Αιγαίο), Ελεύθερο Από Πλαστικό».

Ξεκινά άμεσα καμπάνια ευαισθητοποίησης «Plastic-Free Σαντορίνη», με στόχο τη διάδοση του μηνύματος για τη μείωση της αλόγιστης χρήσης πλαστικού σε όλη την Ελλάδα.

Η επιλογή της Σαντορίνης δεν είναι τυχαία, καθώς αποτελεί ένα νησί με ιδιαίτερες ευαισθησίες στους τομείς του περιβάλλοντος, της παραδοσιακής αρχιτεκτονικής, της πρωτογενούς παραγωγής, βρίσκεται στο επίκεντρο της κυβερνητικής προσπάθειας για την αναβάθμισή της ως προς τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και επίσης αποτελεί έναν παγκόσμιο τουριστικό προορισμό, ένα χωνευτήρι λαών και πολιτισμών. Σκοπός είναι το νησί να αποτελέσει την καρδιά και το νου του σύγχρονου κοινωνικού πολιτισμού που θα εμπνεύσει και θα δώσει κίνητρα για τη συμμετοχή και των υπόλοιπων νησιών των Κυκλάδων στο εγχείρημα.

Η καμπάνια, πέρα από το ισχυρό συμβολικό της βάρος (ευαισθητοποίηση – call to action), θα περιλαμβάνει και υποστηρικτικές ενέργειες με και προς διαφορετικούς stakeholders, καθώς και digitalπροβολή.

Το μήνυμα έχει σκοπό να ευαισθητοποιήσει τους επισκέπτες, τον τοπικό πληθυσμό και κάθε Ελληνίδα και Έλληνα. Έτσι η Σαντορίνη θα συνδεθεί με ένα παγκόσμιο μήνυμα για την προστασία του περιβάλλοντος.

Η συμβολική ανακοίνωση της πρωτοβουλίας θα πραγματοποιηθεί σε σταθερά σημεία ευαισθητοποίησης στο νησί κατά την έναρξη της τουριστικής περιόδου, δηλαδή τέλος Μαρτίου με αρχές Απριλίου και θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του 2020.

Σημεία προβολής της προσπάθειας αυτής -εκτός της Σαντορίνης- είναι βασικά λιμάνια, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», τερματικοί σταθμοί των μέσων σταθερής τροχιάς, σημεία αναχώρησης των πλοίων για Σαντορίνη και εντός των ίδιων των πλοίων και ΜΜΕ, όπως περιοδικά.

Τα αντίστοιχα σημεία στη Σαντορίνη θα είναι ο αερολιμένας του νησιού, οι στάσεις λεωφορείων, οι οργανωμένες παραλίες, τα ΚΕΠ, τα σημεία άφιξης των πλοίων και τα τοπικά ΜΜΕ.

Άλλες υποστηρικτικές ενέργειες αυτής της προσπάθειας είναι η τοποθέτηση branded κάδων ανακύκλωσης και υλικών, ημερίδες ευαισθητοποίησης σε σχολεία, σημάνσεις σε πολυσύχναστα μέρη και merchandise.

Σχετικά νέα

Αποφάσεις

Έγκριση της Αίτησης Ενίσχυσης του Επενδυτικού Σχεδίου με τίτλο «ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΛΙΜΕΝΑ» (Κωδικός ΗΠΔΕ: 255/28.01.2024) του δικαιούχου «ΜΑΡΙΝΑ ΝΗΣΟΥ ΛΕΡΟΥ, ΕΥΡΟΣ – ΝΑΥΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ»

Έγκριση της Αίτησης Ενίσχυσης του Επενδυτικού Σχεδίου με τίτλο «ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΛΙΜΕΝΑ» (Κωδικός ΗΠΔΕ: 255/28.01.2024) του δικαιούχου «ΜΑΡΙΝΑ

Scroll to Top